СТАЛО СТАЛО

Еколайф Україна

Створення марки препаратів по догляду за волоссям та шкірою, альтернативної імпортним аналогам.

Власник, СЕО

Георгій Ардотелі

Власник

Сайт проекту

Сторiнка в Facebook

Мiсто: Дніпропетровськ

Бiзнес-рішення: Створення марки препаратів по догляду за волоссям та шкірою, альтернативної імпортним аналогам. Продукція компанії є натуральною з використанням екодружніх методів виробництва.

Плани виходу на ринки Європи, на яких є значний попит на натуральні продукти. Перша українська компанія, яка вступила в німецьку асоціацію виробників натуральної косметики BDIH.

Суть рішення:

1. Задовольнити попит вітчизняного ринку на органічну косметику. За різними оцінками, цей сегмент ринку складає у грошовому відношенні 5­10% від загальних продажів косметичних засобів. Розширити нішу, знизивши вартість продукції.

2. Виконуючи вимоги щодо безпеки та екологічності: 95% сировини мають природне походження і оброблені із використанням екодружніх методів; миючі компоненти чинять мінімальний негативний вплив на водні екосистеми; упаковка не містить галогенів та легко переробляється; не використовуються нафтопродукти, парабени та будь­які канцерогенні інгредієнти; виробництво зменшує викиди в атмосферу та має екологічні програми збереження довкілля.

3. Пропагування здорового спрособу життя, використання органічної продукції, свідоме використання водних ресурсів.

МетаВиробляючи якісну органічну косметику в Україні, вийти на кінцеву вартість продукції, що лише на 20­30% вища, ніж мас­маркет, при значно кращих показниках якості та безпеки. Це дає змогу не тільки провести безболісне імпортозаміщення, а й підняти загальний рівень якості.

Економіка

Екологія

Соціум